Treant opent mijnDigitaal Loket voor persoonlijke hulp bij digitale vragen

Receptiemedewerker biedt persoonlijke hulp bij digitale vragen.
Receptiemedewerker biedt persoonlijke hulp bij digitale vragen.
Foto:

Hoogeveen – Sinds kort kunnen patiënten van Treant persoonlijke hulp krijgen bij digitale vragen bij mijnDigitaal Loket. Dit digitale steunpunt is inmiddels geopend op ziekenhuislocatie Bethesda in Hoogeveen. Later dit jaar komen de loketten ook in Emmen en Stadskanaal.

Patiënten kunnen bij mijnDigitaal Loket persoonlijk terecht voor hulp bij het gebruik van mijnTreant (het patiëntenportaal), vragen over inloggen, installeren van apps en DigiD. Maar ook voor andere digitale toepassingen die Treant gebruikt, zoals de thuismonitoring-app Luscii.

De receptiemedewerkers bemensen mijnDigitaal Loket en zijn hier onlangs extra voor getraind. MijnDigitaal Loket is te vinden bij of naast de recepties van de ziekenhuislocaties.

Treant werkt zo veel mogelijk digitaal. Dit is kostenbesparend, sneller en veiliger. MijnTreant, het patiëntenportaal, speelt daarin een grote rol. Daarom willen we ook dat onze patiënten dat zo veel mogelijk gebruiken. Sommige patiënten hebben hier enige hulp bij nodig. Omdat niet alle vragen telefonisch of per mail opgelost kunnen worden, biedt mijnDigitaal Loket nu ook fysieke hulp.

Noordelijke nuchterheid

Treant verleent met zo’n 6.000 collega’s kwalitatief hoogstaande ziekenhuis- en ouderenzorg vanuit 21 locaties in de regio Drenthe en Zuidoost-Groningen. Treant is er in alle fasen van het leven: van de zorg voor een ongeboren kind tot de zorg in de laatste jaren. Treant onderzoekt, behandelt, geneest, verpleegt, verzorgt en begeleidt. Samen met onze patiënten en cliënten gaan we voor een vitaal en betekenisvol leven. Met noordelijke nuchterheid, passie voor het vak en de drijfveer om steeds beter te worden.

[Foto: Treant / Receptiemedewerker biedt persoonlijke hulp bij digitale vragen]

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen