Verhalenverteller van Drenthe trekt het land in

Foto:

Assen – De komende vier weken komt de Nederlandse consument online vast en zeker de ‘Verhalenverteller van Drenthe’ tegen. In vijf verschillende video’s vertelt hij niet alleen over de bijzondere verhalen uit de Oerprovincie van Nederland, hij wijst potentiële bezoekers ook op de plekken waar men die het beste beleeft.

Doel van deze landelijke campagne van Marketing Drenthe is om, via de vele verhalen die Drenthe rijk is, jonge gezinnen te bewegen ook dit jaar een bezoek aan de provincie te brengen, zoals zij dat de afgelopen twee jaar in grote getale hebben gedaan.

Vijf video’s

Er zijn vijf video’s geproduceerd. Eén algemene verhalenvideo en vier themavideo’s; verhalen uit de oertijd, het veen, de natuur en uit de Koloniën van Weldadigheid. Ze worden onder meer getoond op Facebook, Instagram en als advertentievideo bij onder andere de online titels van DPG Media. Elke video linkt naar een eigen landingspagina op drenthe.nl, waar de consument relevante activiteiten, accommodaties, blogs, podcasts en weetjes van de Verhalenverteller vindt. “Het aanbod in Drenthe is groot en divers. Door te werken met verschillende themavideo’s, kunnen we erg uiteenlopende activiteiten en accommodaties toch de spotlight geven die ze verdienen”, aldus Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe.

Via de verhalencampagne wil Marketing Drenthe gezinnen met kinderen die nog niet naar school gaan verleiden om vóór de zomervakantie een verblijf in Drenthe te boeken. Gezinnen met schoolgaande kinderen zijn meer dan welkom voor een weekendtrip of een zomervakantie.

drenthe.nl/verhalen

Bron en foto: Marketing Drenthe.

 

Reacties

Cookieinstellingen